Jytte fra marketing er desværre gået for i dag lydbog og e-bog

Jytte fra marketing er desværre gået for i dag lydbog gratis

Jytte fra marketing er desværre gået for i dag er en bog om hvordan succesfulde moderne virksomheder bruger adfærdsmønstre til at forblive konkurrencedygtige og være på forkant af deres konkurrenter.

“Jytte fra marketing…” lydbog

Arbejder du med online marketing er du sikkert en travl mand/dame og har derfor ikke tiden til at læse den fysiske bog i dagligdagen. Men den kan heldigvis høres på lydbog. Den kan faktisk høres helt gratis på lydbog hos Mofibo, som du kan prøve gratis i 14 dage.

[button color=”green” size=”normal” alignment=”center” rel=”nofollow” openin=”samewindow” url=”/go/mofibo-jytteframarketing”]Læs bogen gratis på Mofibo[/button]

Du kan også læse den som e-bog, hvis foretrækker det. Det kan du ligeledes gøre på Mofibo, hvor bogen findes både som lydbog og e-bog. Efter den gratis prøveperiode på 14 dage, kan du fortsætte abonnementet til kun 129 kr. om måneden.

Jytte fra marketing lydbog gratisHvad handler bogen om?

Jytte fra marketing er gået er en fagbog om hvordan du succesfuldt bruger nye adfærdsmæssige marketing tiltag, og ligger de gamle klassiske procedure og metoder på hylden. Den handler om hvordan du bruger adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden. Bogen er delt op i 4 konkrete trin der hjælper dig med at implementere adfærdsdesign.

Virksomheder i det danske C20 indeks, Google, Amazon og Barack Obama har alle brugt adfærdsdesign med stor succes i deres marketing kampagner. Hvis du vil opnå i nærheden af samme succes som dem, så er det en must-have bog, der er værdifuld for alle medarbejdere og ledere der vil have nye alternative virkemidler.

Forfatteren Morten Münster

Forfatteren bag bogen er Morten Münster der igennem de sidste 40 år har studeret og forsket i adfærd hos mennesker. Det er i denne bog blevet kogt ned til det alle mest essentielle til virksomheder der vil frem i verdenen.

Han har været med til at grundlægge kommunikationsbureut BRO Kommunikation og har i de seneste år arbejdet med The Nudging Company. Han har udgivet to bøger om adfærdsdesign og arbejdet med store virksomheder som Nove  Nordisk, Adidas, NATO, Nordea mf.

Skriv en kommentar