Rabatkode: 3 måneders Spotify Premium for kun 9 kr.

af | Musik, Uncategorized | 27 Kommentarer

WHAT?! Ja, du læste rigtigt. Lige nu kan du få Spotify Premium i 3 måneder for kun 9 kr. Dermed kan du nyde godt af alle funktionerne og musiknumrene i en af de bedste musik streamingtjenester på markedet.

Men inden jeg lige fortæller dig hvordan du får dette fantastiske tilbud fra Spotify, så vil jeg gøre opmærksom på at du altid kan finde de bedste tilbud og rabatkoder til Spotify her på siden el. få dem i din indbakke ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev i formularen herunder.

Spotify tilbud til alle

Den dårlige nyhed er at tilbuddet der giver 3 måneder for 9 kr. kun gælder nye Spotify kunder, og altså ikke tidligere Spotify Premium brugere. Den gode nyhed er at der også er et næsten ligeså godt tilbud til alle tidligere Spotify Premium brugere. Se begge tilbud på Spotify Premium herunder.

Premium tilbud nye kunder: 3 måneder for 9 kr.

Som ny kunder er der ikke så meget hokus pokus i tilbuddet. Det kræver ingen rabatkode, alt du skal gøre er at besøge Spotifys hjemmeside, oprette en bruger og registrere dine kortoplysninger og så har du de 3 første måneder til bare 9 kr.

Der er desuden ingen binding på tilbuddet, hvilket betyder at du kan opsige det når som helst i løbet af de 3 måneder, hvis du ikke ønsker at fortsætte til normalprisen på 99 kr. efterfølgende. Opsiger du ikke dit abonnement fortsætter det til normalprisen.

Premium tilbud gamle kunder: 3 måneder for 99 kr.

Gamle Spotify Premium brugere kan nemlig købe 3 måneder for kun 99 kr. Dette gør du ved at logge ind på din Spotify konto og starte Premium abonnementet igen (gælder ikke hvis du har opsagt dit Premium abonnement efter den 21/4-2019).

Husk at der ved begge ovenstående tilbud gælder, at efter de 3 måneder fortsætter abonnementet automatisk til 99 kr./md. Hvis du ikke ønsker at fortsætte abonnementet efter den endte periode på 3 måneder, så skal du huske at opsige det inden udløbsdatoen for den 3. måned.

Tilbuddet gælder som sagt til og med den 30. juni 2019.

Lasse Kjær Hauerberg
Hej. Jeg hedder Lasse og er grundlægger af Streamingnews.dk, og jeg er den ultimative streaming guru. Er der noget du ikke ved om streaming, så garantere jeg at jeg kan hjælpe dig. Hvis ikke du kan finde svaret her på siden, så skal du bare smide en mail til mig 🙂

27 Kommentarer

  1. Kerim Ribic

    Hej, mit navn Kerim. Jeg har har for et øjeblik siden betalt for 3 måneders spotify for 9 kr. og har ikke modtaget min upgrade. Men det har dog trukket pengene fra min konto og det er jeg temmelig sur over. Håber nogen kan hjælpe mig.

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Kerim,

      Tak for dit spørgsmål.

      Hvis du stadig ikke har fået opgraderingen, så vil jeg råde dig til at kontakte Spotify ved at udfylde deres kontaktform her: https://support.spotify.com/dk/contact-spotify-support/

      Håber det er hjælp nok, ellers skal du være velkommen til at spørge mig igen 🙂

      Mvh Lasse

      Svar
  2. Sindre

    Hallo! Jeg har heller ikke fått noe oppgradering enda. betalte og pengene er borte og alt. vet ikke om det har noe å si at jeg bor i Norge? tror ikke det.. Men ellers, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg logger inn så står det plutselig at jeg må betale 99kr for premium..

    Svar
    • Jonathan Lindahl

      Hej Sindre

      Tak for din besked.

      Du burde også kunne bruge tilbuddet, selvom du bor i Norge, da de også kører tilbuddet i Norge: https://www.spotify.com/no/premium/. Jeg vil derfor anbefale dig at kontakte Spotify og høre med dem. Så burde de kunne ændre det. Du kan kontakte dem her: https://www.spotify.com/no/about-us/contact/.

      Håber det kan hjælpe dig 🙂

      Svar
  3. anna s

    Kan man afmelde sig umiddelbart efter man har tilmeldt sig de tre måneder? Således at man har de tre måneder, men ikke behøver at gå og huske på at afmelde det? VH

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Anna,

      Tak for dit spørgsmål.

      Ja. Når først du har betalt har du Spotify Premium i 3 måneder, uanset om du afmelder med det samme eller dagen inden de 3 måneder er gået.

      Håber det er svar på dit spørgsmål, fortsat god dag 🙂

      Mvh Lasse

      Svar
  4. Julius Wolder

    Grunden til der står du kun kan købe premium til 99kr, er fordi du har købt Spotify før. Tilbudet er kun for “nye” kunder, men hvis du har købt det, bør du som Jonathan siger kontakte deres kundehjælp.

    Svar
  5. Casper Olsen

    Når jeg klikker på linket står der 3 måneder for 99 kr ikke 9

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Casper,

      Tak for din kommentar.

      Det er højst sandsynligt fordi du er logget ind på Spotify.com og allerede har været Premium bruger. Tidligere premiumbrugere kan ikke få 3 måneder for 9 kr., men derimod 3 måneder for 99 kr.

      Mvh Lasse

      Svar
  6. Anne Kathrine

    Håber nogen kan hjælpe!
    Jeg har lige set en reklame fra Spotify om at man kan få tre måneders Spotify premium for 9kr pr. måned, det tilmeldte jeg mig, men blev med det samme trukket 150kr, da jeg så åbenbart har fået Spotify Family nu, hvilket jeg ikke blev oplyst om. Er der nogen der ved om der er en form for fortrydelsesret, så jeg kan få mine penge tilbage og gå tilbage til Spotify Premium som jeg havde før, uden at ende med at have betalt 150+99kr på en måned?

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Anne Kathrine,

      Tak for dit spørgsmål.

      Som udgangspunkt har du altid 14 dages fortrydelsesret. Den udløber dog hvis du siden dit køb har benyttet dig af produktet (Spotify).

      Jeg ville kontakte Spotifys Support og høre om ikke du kan få det ændret, de er som regel meget forstående. Du kan kontakte dem her: https://community.spotify.com

      Uanset hvad skal du ikke ende med at betale 150+99 kr. samme måned.

      Mvh Lasse

      Svar
  7. Thomas

    Har for 2 uger siden købt premium 🙁 det gælder så ik mig eller hvad…..

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Thomas,

      Tak for din kommentar 🙂

      Hvis du købte Premium før Spotify lavede dette tilbud, så gælder det desværre ikke dig.

      Mvh Lasse

      Svar
  8. benjamin

    Hej

    jeg er kommet til at køb premium for en måned for 99kr og det var en fejl, jeg skulle have købt 3 måneders premium for 99kr i stedet for. Hvordan skifter man for den måned til de 3 måneder i steden for?

    Svar
    • Jonathan Lindahl

      Hej Benjamin

      Tak for dit spørgsmål.

      Vi er ikke ejet af Spotify, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at skifte dit abonnement.
      Men jeg vil anbefale dig at kontakte Spotify om dit problem. Det kan du gøre her: https://support.spotify.com/dk/article/how-can-i-contact-spotify/.

      Forsat dejlig dag!

      Svar
  9. Helle

    Jeg har lige betalt 9 kr for 3 måneder, men når jeg går ind på min account står der, at mit medlemskab udløber om 1 måned i stedet for 3, og at jeg derfor skal betale 99 kr? Har jeg kommet til at købe 1 måned i stedet for 3 måneder?

    Svar
  10. Susanne

    Hej jeg vil spørge om, at hvis jeg lytter til en andens playliste på spotify, eller eventuelt tager sange fra personens playliste, kan de så se det??

    Svar
  11. Jonathan Lindahl

    Hej Susanne

    Tak for dit spørgsmål.

    Nej, en person vil ikke kunne se, hvis du lytter til personens playliste eller tager sange fra personens playliste.

    Håber det er svar på dit spørgsmål, og ellers må du endelig sige til 🙂

    Svar
  12. Pia

    Hejsa.
    Der er lidt et tvivls spørgsmål , hvad koster det 3 mdr for 9 kr eller var det 9 kr pr mdr ?
    Vi har købt dette tilbud og får ikke rigtig svar tilbage fra Spotify.
    Der er blevet trukket 99kr og 3 gange 9kr for 2 9kr tilmeldinger???
    Vi har nu ventet 1 mdr på svar.
    Der er ingen hjælp at hente nogen steder???
    Hilsen de fortvivlede

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Pia,

      Tak for dit spørgsmål. Desværre kan jeg ikke hjælpe med at løse problemet med de penge der er blevet trukket, da vi ikke er en del af Spotify. Jeg kan dog besvare dine spørgsmål.

      Eftersom det er en måned siden du kontaktede Spotify, går jeg ud fra at du benyttede tilbuddet inden det udløb den 30/6. Tilbuddet gjaldt kun for nye Spotify Premium brugere, og lød på 3 mdr. for 9 kr. i alt. Havde du derfor allerede været Premium bruger hos Spotify før, gjaldt tilbuddet ikke.

      Håber det var svar nok. Hvis du ud fra mit svar kan konstatere at der er blevet trukket for mange penge, skal du forsøge at kontakte Spotify igen, så de kan løse problemet.

      Hav en fortsat god dag! 🙂

      Mvh Lasse

      Svar
  13. Allan Larsen

    Hej.
    Jeg har lige tilmeldt mig Spotify Premimum Family, og jeg fik indtrykket af, at den 1. Måned var gratis. Dvs. at i først trak penge d. 5/10. Men der er lige blevet trukket 149 kr. i dag ??
    Vh Allan

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Allan

      Tak for din henvendelse.

      Jeg mener ikke at man kan prøve Spotify Family gratis i en måned, det fremgår i hvert ikke af Spotify’s hjemmeside.

      Hvis du vil klage skal du kontakte Spotify på deres egen side. Vi er ikke affilierede med Spotify og deres services, vi skriver blot om dem.

      Jeg har givet dig den hjælp jeg kan, håber det har hjulpet dig.

      Fortsat god dag 🙂

      Mvh Lasse

      Svar
  14. Nicolai

    Hej Lasse,

    Som tidligere Premium-kunde var jeg interesseret i at melde mig til igen for de 3mdr til 99, men når jeg prøver at opgradere fra free gennem hjemmesiden kan jeg kun opgadere til den normale Premium der koster 99 pr måned. Er tilbuddet taget ned igen?

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Nicolai,

      Tilbuddet er ikke taget ned igen. Efter at have undersøgt tilbuddet nærmere, kan jeg se at det ikke gælder Premium medlemmer der har opsagt deres abonnement efter den 21/10-2016 (er også rette i artiklen nu). Det kan være derfor du ikke kan benytte dig af tilbuddet? Tidligere Premium medlemmer der kan benytte sig af tilbuddet burde også have fået en mail fra Spotify med det.

      Hvis ikke det besvare dit spørgsmål, kan jeg ikke forklare grunden til at du ikke kan benytte tilbuddet og så vil jeg råde dig til at kontakte Spotify.

      Fortsat god dag! 🙂
      Mvh Lasse

      Svar
  15. Philip

    Hej Lasse er der nogen chance for at fange det der tilbud nogen steder mere ?
    for ku rigtig godt tænke mig at prøve det af
    og hvordan tilmelder mig sig til at få nyhedsmails fra spotify

    Svar
    • Lasse Kjær Hauerberg

      Hej Philip,

      Tak for dine spørgsmål!

      Tilbuddet er desværre udløbet, sidste chance for at benytte det var den 31/12-2016. Sidste år kørte Spotify også tilbuddet maj/juni måned, så hvis du er heldig gør de også det i år. Men husk du kan som ny kunde prøve Spotify gratis i 30 dage. Du kan også se hvilke andre musiktjenester du kan prøve gratis her.

      Hvis du vil modtage nyhedsmails fra Spotify, skal du oprette en gratis konto hos dem. Derefter kan du gå til Account > Notifications og vælge hvilke mails du ønsker at modtage. Se dette screenshot:
      Spotify nyhedsmail.

      Håber det har besvaret dine spørgmål. Tak fordi du bruger vores side!

      Mvh Lasse

      Svar

Indsend en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *